S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení.

KONTAKTY

Veloservis Flach
Dolní Újezd 16
569 61 Dolní Újezd
tel: +420 736 236 517
obchod@velo-sport.cz

ZBOŽÍ V AKCI


Vše o nákupu » Výměna zboží
Výměna zboží

 

Může se stát, že zboží, které jste si objednali, Vám velikostně nesedí, nebo jste po rozbalení zjistili, že byste měli zájem o jinou barvu či zcela jiný produkt, není žádný problém zakoupené zboží vyměnit.

Na výměnu zboží máte 14 dnů.

 

Postup u výměny zboží:

Jelikož je zapotřebí, aby zboží, které si vyberete, bylo pro Vás rezervováno a nekoupil si jej jiný zákazník, než nám původní zboží doručíte, dodržujte následující postup pro výměnu.

 

1. Výběr nového zboží

Na našem e-shopu si vyberte zboží, za které chcete vyměnit původní již zakoupené a proveďte objednávku, jako kdybyste chtěli zboží zakoupit běžným způsobem.

Jediný a hlavní rozdíl je v tom, že do poznámky v objednávce nesmíte zapomenout napsat "VÝMĚNA ZBOŽÍ"

Díky tomu budeme vědět, že se jedná o výměnu a nebudeme tak zásilku odesílat, dokud nám původní zboží nedoručíte. Zároveň se pro vás nové zboží rezervuje a nemůže si jej tak už nikdo jiný koupit.

Při výběru nových produktů na výměnu nemusíte dodržovat cenu původního zboží. Případné rozdíly v ceně vám budou buď vráceny na váš bankovní účet, nebo vám budou doúčtovány. Při výměně zboží se z nové objednávky odečítá pouze cena vráceného zboží bez poštovného.

 

2. Stažení formuláře pro výměnu zboží

Zde pod textem si stáhněte jednoduchý formulář, vytiskněte jej a vyplňte. Ten poté společně s kopií faktury (daňového dokladu) přiložte ke zboží, které chcete vyměnit a vše pošlete na naši adresu.

 

Formulář výměny zboží ke stažení

 

ZBOŽÍ NA VÝMĚNU MUSÍ SPLŇOVAT TYTO PODMÍNKY:

- musí být v originálním balení a musí být bezpečně zabaleno (originílní obal nepolepujte páskou)

- v případě, že má zboží nějaké označení (visačky, nálepky), musí být ke zboží přibaleno

- nesmí být nijak poškozeno, pouze v rámci zkoušení a nesmí být jakkoliv znečištěno

- zboží na výměnu zasílejte doporučeně a podací lístek si pro jistotu uschovejte

- pokud je zboží poškozeno, postupujte podle reklamačního řádu a nezasílejte jej na výměnu

Upozornění:

Zboží, které chcete vyměnit, nesmí být poškozené, nesmí být poškozený ani jeho obal, musí být kompletní a nesmí nést jakékoliv známky nošení. Pouze v rámci zkoušení.