Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 5 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
10.11.2018
Online platby kartou
Ve spolupráci se společností Comgate jsme spustil online platby a platby kartou... Online platba kartou je dostupná pro všechny způsoby dopravy, ta... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Newsletter
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Výměna zboží
Výměna zboží

 

Může se stát, že zboží, které jste si objednali, Vám velikostně nesedí, nebo jste po rozbalení zjistili, že byste měli zájem o jinou barvu či zcela jiný produkt, není žádný problém zakoupené zboží vyměnit.

Na výměnu zboží máte 14 dnů.

 

Postup u výměny zboží:

Jelikož je zapotřebí, aby zboží, které si vyberete, bylo pro Vás rezervováno a nekoupil si jej jiný zákazník, než nám původní zboží doručíte, dodržujte následující postup pro výměnu.

 

1. Výběr nového zboží

Na našem e-shopu si vyberte zboží, za které chcete vyměnit původní již zakoupené a proveďte objednávku, jako kdybyste chtěli zboží zakoupit běžným způsobem.

Jediný a hlavní rozdíl je v tom, že do poznámky v objednávce nesmíte zapomenout napsat "VÝMĚNA ZBOŽÍ"

Díky tomu budeme vědět, že se jedná o výměnu a nebudeme tak zásilku odesílat, dokud nám původní zboží nedoručíte. Zároveň se pro vás nové zboží rezervuje a nemůže si jej tak už nikdo jiný koupit.

Při výběru nových produktů na výměnu nemusíte dodržovat cenu původního zboží. Případné rozdíly v ceně vám budou buď vráceny na váš bankovní účet, nebo vám budou doúčtovány. Při výměně zboží se z nové objednávky odečítá pouze cena vráceného zboží bez poštovného.

 

2. Stažení formuláře pro výměnu zboží

Zde pod textem si stáhněte jednoduchý formulář, vytiskněte jej a vyplňte. Ten poté společně s kopií faktury (daňového dokladu) přiložte ke zboží, které chcete vyměnit a vše pošlete na naši adresu.

 

 

ZBOŽÍ NA VÝMĚNU MUSÍ SPLŇOVAT TYTO PODMÍNKY:

- musí být v originálním balení a musí být bezpečně zabaleno (originílní obal nepolepujte páskou)

- v případě, že má zboží nějaké označení (visačky, nálepky), musí být ke zboží přibaleno

- nesmí být nijak poškozeno, pouze v rámci zkoušení a nesmí být jakkoliv znečištěno

- zboží na výměnu zasílejte doporučeně a podací lístek si pro jistotu uschovejte

- pokud je zboží poškozeno, postupujte podle reklamačního řádu a nezasílejte jej na výměnu

Upozornění:

Zboží, které chcete vyměnit, nesmí být poškozené, nesmí být poškozený ani jeho obal, musí být kompletní a nesmí nést jakékoliv známky nošení. Pouze v rámci zkoušení.

Novinky z našeho blogu

Jak vybrat hokejku na hokej
17.01.2019 Hokej
Jak vybrat hokejku na hokej
Správná hokejka základ každého hokejisty. číst celé
Hokejové štulpny na zakázku
06.11.2018 Hokej
Hokejové štulpny na zakázku
Hokejové pletené štulpny na zakázku. číst celé
Broušení a nýtování bruslí
11.08.2018 Hokej
Broušení a nýtování bruslí
Základem dobrého bruslení je mít vždy dobře nabroušené brusle. číst celé
Newsletter
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.